Cica ai avea chef de scris dar ti-e lene sa-ti faci blog si trimiti adresa de email pe unapesaptamana@gmail.com, astepti invitatia, vine negresit si-apoi scrii. S-ar putea sa ai blog dar sa-ti surada ideea sa scrii "ingramadit" uneori. Cica in fiecare luni cine apuca da tema pe care se abereaza toata saptamana. Cica atat.
___________________________________________________________
Cica nu atat. Cica frumos ar fi sa si comentati ce scriu ceilalti, macar sa stie daca cineva a citit.

3 martie 2012

La indemana

Candva imi faceam planuri. Cum ca ce-o sa fac eu la vara, si-n concediu, si la 30 ani si la 40. Si ce-o sa fac cand o sa imi iau casa si cand o sa ma marit si cand voi imbatrani si copiii mei vor fi mari.
Fel de fel de planuri bine elaborate stand pe-o parte ghemuita in intuneric inainte de culcare. Aproape nimic nu s-a adeverit.
Aceste nereusite, aceste ganduri mi-au facut rau. M-am dezamagit pe mine insami ca n-am reusit sa ma tin de "program". Apoi am gasit solutia. Planuri pentru maine. Maine e suficient de aproape incat sa-l intuiesti si sa-l si nimeresti in mare parte.
Daca ieri fu dezamagitor si gandeai ca ai fi putut face mai bine, daca azi este confuz, maine e o speranta de mai bine, de altfel. Maine poti sa-l indrepti pe ieri si sa-l lamuresti pe azi. Maine e aproape, e la indemana, n-ai cum da gres.

Niciun comentariu: