Cica ai avea chef de scris dar ti-e lene sa-ti faci blog si trimiti adresa de email pe unapesaptamana@gmail.com, astepti invitatia, vine negresit si-apoi scrii. S-ar putea sa ai blog dar sa-ti surada ideea sa scrii "ingramadit" uneori. Cica in fiecare luni cine apuca da tema pe care se abereaza toata saptamana. Cica atat.
___________________________________________________________
Cica nu atat. Cica frumos ar fi sa si comentati ce scriu ceilalti, macar sa stie daca cineva a citit.

22 februarie 2012

unde se dovedeşte ca alcoolul poate avea efecte surprinzătoare

“Aşteaptă aici.” Se ridică de pe canapeaua de piele dintr-o singură mişcare sinuoasă. O privesc apreciativ cum se unduieste spre bar. Aud clinchetul gheţii în pahar si plescăitul diferitelor lichide.

“Unul dintre astea” zice ea ridicând două pahare, “ e otrăvit. Alege”

Zămbesc şi arăt la intâmplare către unul din ele. Mi-l întinde. “Eşti periculoasă, da? Îmi place.” Iau o gură şi buzele îmi amorţesc instantaneu.

“Ai ales greşit.” Zâmbetul ei se lărgeşte într-o grimasă.

Tuşesc şi încerc să vorbesc.

“Unde ar fi hazul,” îmi şopteşte ea în ureche, “ dacă nu ar fi pe bune din când în când.”

3 comentarii:

Eu spunea...

Ca toate postarile tale, geniale :)

Bilbo Baggins spunea...

mi-ai amintit de Orson Scott Card - Jocul lui Ender...

Hayden Seek spunea...

militez pentru o viata mai buna, mai fara laude... genial e Brumaru nu eu :)

sa ne amintim tot timpul de Jocul lui Ender... sa devenim incet Vorbitori in Numele Mortilor...