Cica ai avea chef de scris dar ti-e lene sa-ti faci blog si trimiti adresa de email pe unapesaptamana@gmail.com, astepti invitatia, vine negresit si-apoi scrii. S-ar putea sa ai blog dar sa-ti surada ideea sa scrii "ingramadit" uneori. Cica in fiecare luni cine apuca da tema pe care se abereaza toata saptamana. Cica atat.
___________________________________________________________
Cica nu atat. Cica frumos ar fi sa si comentati ce scriu ceilalti, macar sa stie daca cineva a citit.

28 februarie 2012

Bukra

Barsana, Maramures

Bukra-Country.
Asa le spun. Culmea, ei nu se supara.
Bukra e la ordinea zilei.
Insh'Allah e cealalta optiune. Care ofera mai mult spatiu de manevra.
In lumea lui "a face" arabii nu prea au fost in vizita. Asta mi se pare netru.
In lumea lui "a fi" deasemenea. Asta mi se pare extrem de negativ.
In lumea lui "a avea" ei sunt cu norma intreaga. Asta mi se pare pierdere de vreme...
Cateodata, inconjurat de atata indiferenta si incompetenta, incep sa ma indoiesc de mine. Poate ca eu sunt cel care greseste. Am convingerea ca drumul drept e pe undeva pe la mijloc. Totusi, mijlocul dintre ce si ce?

Niciun comentariu: