Cica ai avea chef de scris dar ti-e lene sa-ti faci blog si trimiti adresa de email pe unapesaptamana@gmail.com, astepti invitatia, vine negresit si-apoi scrii. S-ar putea sa ai blog dar sa-ti surada ideea sa scrii "ingramadit" uneori. Cica in fiecare luni cine apuca da tema pe care se abereaza toata saptamana. Cica atat.
___________________________________________________________
Cica nu atat. Cica frumos ar fi sa si comentati ce scriu ceilalti, macar sa stie daca cineva a citit.

17 martie 2012

Gradina de langa casa

 Povestea celor trei rodii aurite A I C I

De cand am citit-o prima data, nu m-am oprit din a ma intreba ce sunt rodiile alea. Credeam ca sunt un fel de mere, da` mai ionatane, mai nu-stiu-cum. Stiu, o sa ziceti de Google, de Wikipedia si de astea. Doar ca era prin 1975, abia se inventau microprocesoarele... Pe-ai mei nu-i prea intrebam nimic, oricum nu stiau si imi dadeau raspunsuri aiurea.
Apoi, prin 2000 si-un pic, am cumparat prima rodie. Si m-am dumirit si m-am bucurat, fiindca era chiar buna si coapta. Aia din poza nu e mare lucru de rodie, are abia vreo 4-5 cm in diametru si nu cred ca e comestibila. Doar ca a crescut in gradina mea. Ce numesc eu a fi gradina mea, dupa cum se vede aci. Stiu ca nevasta-mea care e cea mai tare din parcare la gradinarit o sa aiba o portie sanatoasa de ras, dar pentru un incepator e necesar si suficient. E faina, e langa casa si am si ceva verde langa mine.

Un comentariu:

Koop spunea...

Frumos scris! Sa ai o zi buna!