Cica ai avea chef de scris dar ti-e lene sa-ti faci blog si trimiti adresa de email pe unapesaptamana@gmail.com, astepti invitatia, vine negresit si-apoi scrii. S-ar putea sa ai blog dar sa-ti surada ideea sa scrii "ingramadit" uneori. Cica in fiecare luni cine apuca da tema pe care se abereaza toata saptamana. Cica atat.
___________________________________________________________
Cica nu atat. Cica frumos ar fi sa si comentati ce scriu ceilalti, macar sa stie daca cineva a citit.

21 martie 2012

Alice was here

O vreme, după ce ne-am urcat în maşină nu am scos niciunul nici o vorbă. Cu coada ochiului mă uitam la firişoarele subţiri de fum care îi ieşeau din păr. Mi-am dres vocea şi fără să o privesc am zis:

Poate nu am înţeles noi bine, dar nu-mi amintesc ca în reclama din revistă să scrie pui de Hellhound. Era sigur scris pui de Bloodhound.

Taci şi condu.” mi-a răspuns ţâfnoasă.

Am mai mers aşa un timp, apoi, chiar înainte de a ieşi din sat am văzut o pancartă.

Hei, uite, cineva are de vanzare pisoi. Nu luăm mai bine un pisoi? Mă gândesc că e totuşi un apartament micuţ...”

A aprobat din cap încă îmbufnată şi am tras rapid pe dreapta.

Sunt ADORABILI!” a exclamat ea de îndată ce a văzut şase perechi de ochi rotunjori care ne urmăreau din cutia mărişoară de carton. Ce rasă sunt?”

S-a auzit un pocnet uşor. Unul dintre pisoi s-a evaporat într-un norişor de fum.

“Chesire,” ne-a răspuns fetiţa şi a inceput să crească.

Niciun comentariu: