Cica ai avea chef de scris dar ti-e lene sa-ti faci blog si trimiti adresa de email pe unapesaptamana@gmail.com, astepti invitatia, vine negresit si-apoi scrii. S-ar putea sa ai blog dar sa-ti surada ideea sa scrii "ingramadit" uneori. Cica in fiecare luni cine apuca da tema pe care se abereaza toata saptamana. Cica atat.
___________________________________________________________
Cica nu atat. Cica frumos ar fi sa si comentati ce scriu ceilalti, macar sa stie daca cineva a citit.

12 martie 2012

eu m-am lăsat mai demult, ți-am spus




scobindu-mi tencuiala de sub unghii
te las să-mi aprinzi o țigară
mi-o fumezi cu sete, rotunjindu-ți buzele mușcate
tu nici vin nu mai bei?
nu, dar altfel sunt ok.
îmi netezești frumos aripile întinse
stai așa, nu te mișca, lasă-mă să te am
ești o specie rară de fluture mov
începi să-mi spui o poveste
îmi amorțește gâtul ca după un țipăt
shhhh, îmi lingi coloana vertebrală
găsești locul cu vârful limbii
nu te mișca, nu te mișca, stai așa
simt vârful rece, o ușoară presiune
apoi parcă s-ar fi luat curentul
te văd de undeva din spatele tău
zâmbești și-ți lucește dintele lipsă
bei tu și partea mea de sticlă
rămâi să-ți strângi firele, să-ți depeni amintirile
faci gheme pe care le arunci în coșul de cumpărături
afară, dincolo de sticlă, începe un nou timp

sursă foto.

Niciun comentariu: