Cica ai avea chef de scris dar ti-e lene sa-ti faci blog si trimiti adresa de email pe unapesaptamana@gmail.com, astepti invitatia, vine negresit si-apoi scrii. S-ar putea sa ai blog dar sa-ti surada ideea sa scrii "ingramadit" uneori. Cica in fiecare luni cine apuca da tema pe care se abereaza toata saptamana. Cica atat.
___________________________________________________________
Cica nu atat. Cica frumos ar fi sa si comentati ce scriu ceilalti, macar sa stie daca cineva a citit.

20 ianuarie 2012

curaj

- Si-as vrea si sunt si da-mi si uite cum se face dar pricepe ca asta mi-s si asta vreau si asculta ce-mi doresc si ce ofer, da, am de dat si vreau sa primesc deschis, frumos si in felul asta voi reactiona si ma voi deschide si-ti voi arata cine sunt si ce pot dincolo de ce crezi numai sa deschizi ochii ... si urechile si sa vezi si sa auzi dincolo de aparente ca nu e greu si mi-ar placea foarte tare sa se petreaca asa, da, stiu ca nu e ceea ce spun de obicei si ca esti bulversat si dezorientat dar vezi in mortii tai dincolo de varful nasului ca eu tip si-ti spun, te-ajut sa ajungi la mine, tu trebuie doar sa ai curaj si sa vrei, nu stiu exact ce spun dar tu trebuie sa pricepi
- ...
- ...
- ...
- bine, uita, scuza-ma .. aaaa, o seara faina. iti trebuia doar curaj! aaaa ... da, doar curaj

Niciun comentariu: