Cica ai avea chef de scris dar ti-e lene sa-ti faci blog si trimiti adresa de email pe unapesaptamana@gmail.com, astepti invitatia, vine negresit si-apoi scrii. S-ar putea sa ai blog dar sa-ti surada ideea sa scrii "ingramadit" uneori. Cica in fiecare luni cine apuca da tema pe care se abereaza toata saptamana. Cica atat.
___________________________________________________________
Cica nu atat. Cica frumos ar fi sa si comentati ce scriu ceilalti, macar sa stie daca cineva a citit.

13 martie 2012

Aaaaaaa DA!

Cand m-a iubit pe mine un barbat, a tinut cu indulgenta cam un an. Asta daca nu pun diversele muieri ce le-a adus in casa spre cotarceala in lipsa mea in anul asta. Dar eu l-am crezut de fiecare data cand imi spunea ca ma iubeste. Si shedeam asa zambind tamp si oscilam intre fericire bolnava si tristete ascutita.
Cand am iubit eu un barbat l-am urat pentru ca ma simteam slaba si ca nu-i eram suficienta motiv pentru care l-am castrat. Atat cat am putut. Cand am zis io ultima oara te iubesc mi-amintesc ca eram foarte nefericita si-aveam in mine cel mai mare hau posibil. Cand mi-a spus el ultima oara ca ma iubeste imi scotea bagajele in fata casei si baga altele in schimb.
Cred ca  te iubescul asta e doar un slogan folosit atunci cand faptele nu pot demonstra asta. Si ce ne mai place sa-l auzim, sa-l credem.
Perioada de iubire din viata mea a fost cea mai meschina si trista perioada din viata mea. Mi-e teama ca asta cu iubirea nu-mi vine foarte bine, e asa ca o haina mult prea stramta pentru grasimile mele, ma face sa ma simt inconfortabil, penibila, singura si fara speranta. Si pacalita.

Niciun comentariu: